ELECCIONS 2014

El 20 de maig són les eleccions al claustre de la Universitat Jaume I, on es renoven els 37 representants claustrals de l’estudiantat. La nostra associació, Unió Universitària es presenta a les mateixes per tercera vegada consecutiva, amb les mateixes ganes i il·lusió que el primer dia.

La nostra candidatura és la més nombrosa amb 48 estudiants que representen als quatre centres, ja que la nostra voluntat és representar a tots els estudiants i no solament a un centre, a diferència d’altres associacions. La majoria dels nostres representants compten amb experiència, ja que han desenvolupat tasques de coordinador de carrera, delegat o subdelegats de les seues respectives classes, a més comptem amb un 50% de dones i un 50% d’homes en la llista de titulars.

Foto_Candidatura2014

CANDIDATURA D’UNIÓ UNIVERSITÀRIA A LES ELECCIONS DEL 20 DE MAIG DE 2014

Cartel_elect3_val

Tenim clar que en la situació actual, ve de gust poc parlar d’eleccions i programes electorals…

Som conscients que el teu vot, no pot ser un xec en blanc del que disposem lliurement, per açò per a evitar dubtes i comentaris malintencionats sobre la nostra candidatura i propostes anem a explicar-te que farem si guanyem les eleccions.

Per a facilitar que pugues conèixer les nostres idees i el nostre model de gestió, si estem al capdavant del Consell de l’Estudiantat, hem redactat aquest projecte, que conté el compromís que adquirim amb tu.

No es tracta d’un simple programa electoral, en el qual s’expliquen moltes coses i es compleixen poques, aquest projecte és el nostre full de ruta, les nostres idees innovadores i la nostra forma de treballar. Al que incorporarem, amb el temps, totes les propostes i necessitats que ens feu arribar com a estudiants.

EL NOSTRE COMPROMÍS FRONT AL CONSELL DE L’ESTUDIANTAT 2014-2016_val

Per a arreplegar les idees i propostes que no tenen cabuda en el ‘Projecte del Consell de l’Estudiantat’, hem redactat aquest conjunt de propostes diverses sobre la universitat que són necessàries com a estudiants. Som conscients que no hi ha diners com per a demanar obres faraòniques, per açò la majoria de les propostes que fem com a associació, es tracta de modificacions de normatives i millora de la gestió de la universitat, 100% POSSIBLES I REALITZABLES.

LES NOSTRES PROPOSTES D’UNIÓ UNIVERSITÀRIA 2014-2016_val

Cartel_elect1_valCom a associació hem elaborat una candidatura potent, un projecte de gestió de Consell de l’Estudiantat REAL, i unes propostes possibles i realitzables. Tot açò són arguments perquè el teu vot a Unió Universitària, siga un vot útil, no et demanen únicament el vot, sinó donant-te motius per a votar-nos.

El 20 de Maig, per a fer realitat el nostre compromís, necessitem el teu suport.

VERSIÓN EN CASTELLANO