COMUNICAT SOBRE ELS ATACS A UNIÓN UNIVERSITÀRIA

Després dels constants atacs als quals ens veiem sotmesos, no tenim més remei que emetre aquest comunicat per a desmentir algunes calúmnies, que s’han abocat sobre la nostra associació.

Primer deixar clar que Unió Universitària ha sigut l’ÚNICA associació que ha presentat un programa amb idees clares i realitzables. Darrere del nostre projecte hi ha moltes hores de treball, per part de tots els membres de l’associació. Fruit d’aquest treball hem pogut traure unes idees, que són clares i concises. Ens hem preocupat per intentar cobrir les necessitats de TOTS els estudiants de la nostra universitat, hem escoltat propostes de tot tipus, hem triat les que entrarien dins de la nostra potestat, si entràrem a formar part del Consell de l’Estudiantat, i les que siguen viables en el context soci-econòmic actual. Ens encantaria fer més coses, però no ens agrada mentir prometent coses que són completament inviables. Ens resultaria igual de fàcil que a altres associacions prometre tot el que siga que ens vinga en gana i al final de la legislatura culpar al rectorat per alguna cosa que al principi estava clar que no podrien realitzar. Nosaltres NO VENEM FUM.

En segon lloc han aparegut en les xarxes socials comunicats demanant que no ens voten. Aquest argument està basat sols en què “som els de sempre”. En llegir açò no ens queda per gens clar el seu projecte, tal volta el seu únic projecte és arribar al Consell i una volta dintre anar tirant. D’altra banda els qui signen açò són associacions noves. Amb açò no pretenem ni molt menys dir que són roines, tan sols volem dir que són associacions a un mes vista de les eleccions. Són associacions que s’han creat solament per a arribar al Consell i encara no han demostrat absolutament RES. Creiem,que si realment tenen afany per fer alguna cosa pels estudiants, s’hagueren hagut de crear la seua associació a principi de curs. Des de la nostra associació demanem el vot en base a quatre anys que hem estat treballant per i per a la UJI. Hem estat dos anys al capdavant del Consell remant perquè la universitat siga un lloc millor. Els dos anys que hem estat fora hem seguit assistint a totes les reunions, a les quals hem sigut convocats, fent cursets formatius per als estudiants i en definitiva lluitant pels interessos de TOTS.

Se’ns ha acusat també de ser el “pedrera” de NNGG, que altres estiguen polititzats i siguen titelles de partits polítics, no vol dir que tots siguem iguals. Dintre de la nostra associació hi ha lloc per a persones amb tot tipus d’ideologies, la nostra ÚNICA ambició és fer de la UJI un lloc millor sense cap tipus de pressió externa. D’altra banda es parla i s’escriu molt sobre el nostre finançament. Cada euro que tenim procedeix de les subvencions que ens dóna la universitat i de tots els cursets que anem realitzant al llarg del curs. Si tenim més diners que altres associacions és perquè treballem més i millor, no perquè ens donen diners des de fora. Els nostres comptes són clars SOM TRANSPARENTS!

Finalment s’ha comparat una manifestació amb un acte lúdic que Unió havia programat. El que obvien és que el mateix dia també hi havia un curset de borsa totalment gratuït per a qui volguera apuntar-se, una activitat cultural i formativa. Esta clar que lluitar als carrers pels nostres drets és necessari, però també és necessari combatre en els despatxos i anar a les reunions, a les quals els actuals membres del Consell i els promotors de les manifestacions acudien quan els donava la santa gana. El respecte a tot i a tots és l’estendard de la nostra associació.

Respecte als quals en el dia de vaga decideixen exercir el seu dret de no anar a classe i protestar pels seus interessos. Respecte també als quals decideixen anar a classe i per la raó que siga no recolzar la vaga. No ens agrada veure com a piquets “informatius” insulten i increpen als quals decideixen anar a classe. Per desgràcia, aquests piquets van abanderats amb símbols aliens a la universitat. Nosaltres volem ser el Consell de tots no el Consell de “els nostres”.

Per tot açò i molt més és pel que som millors que ells!!!

EN CONCLUSIÓ:

1. NOSALTRES NO VENEM FUM. TENIM IDEES CLARES I REALITZABLES QUE PODREM DUR A TERME SI ENTREM EN EL CONSELL.

2. EL NO ELS VOTES NO ÉS UN ARGUMENT. NOSALTRES PORTEM QUATRE ANYS TREBALLANT PARA TOTS ELS ESTUDIANTS. HEM FET COSES BONES I COSES NO TAN BONES PERÒ HEM FET. ELLS NO, LA SEUA ÚNICA PROPOSTA ÉS OBRIR FOC CONTRA ELS ALTRES.

3. NO SOM NNGG… PENSA EL LLADRE QUE TOTS SÓN DE LA SEUA CONDICIÓ.

4. SOM MOLT MÉS QUE UN TUPPER SEX. FEM ACTIVITATS TANT LÚDIQUES, COM A CULTURALS I ACADÈMIQUES, NOSALTRES AL CONTRARI QUE ELLS RESPECTEM.

VERSIÓN EN CASTELLANO