abr

ELECCIONS 2016

(Versión en Castellano)

El 20 de Abril, CONTEM AMB TU, perquè estem UNITS PER TUCartel_elect4_val16

El 20 d’Abril se celebraran eleccions per a triar als teus representants en el Claustre, les persones que han de portar tu veu a tots els òrgans de govern i treballar per tu desinteressadament. En aquestes eleccions el vot serà electrònic, per a no tirar els diners, anem a centrar els nostres esforços a fer-te arribar les nostres propostes i forma de fer les coses a través de xarxes socials i mitjans telemàtics.

Cal treballar per a una universitat millor per a tots els estudiants, els 365 dies de l’any, no solament cada dos anys en campanyes electorals com fan les altres dues candidatures que es presenten enguany. Que després de perdre ambdues les eleccions anteriors mitjançant un canvi de nom, però mantenint la major part dels seus integrants, pretenen portar a engany. Nosaltres portem donant la cara 7 anys, amb els nostres encerts i els nostres errors.

Unió Universitària tornem a presentar-nos a les eleccions, no som nous en açò, nosaltres no t’anem a fallar. Som un grup d’estudiants amb interès per aconseguir una universitat millor, pública i de qualitat, perquè ens preocupa el mateix que a tu. Perquè cada estudiant que vol aqueix tipus d’universitat, mereix una associació lliure, apartidista i plural, envoltats de persones amb compromís, transparència i sinceritat. Per açò presentem unes llistes paritàries, amb representants de les 3 facultats, l’Escola i màsters.

CANDIDATURA D’UNIÓ UNIVERSITÀRIA A les ELECCIONS DEL 20 D’ABRIL DE 2016

NOSTRES PROPOSTES D’UNIÓ UNIVERSITÀRIA 2016-2018

VOLEM QUE ENS VOTES, però volem que el faces convençut i segur que som la millor opció per a representar-te.

Per a ells et presentem els integrants de la nostra candidatura i les nostres propostes.

Sí et convencen les nostres propostes i candidats, VOTA A UNIÓ UNIVERSITÀRIA.Vota_union1-16